Thursday, May 14, 2009

Kem Pembinaan Berpasukan...

salam semua..Minggu lepas aku berpelung pergi ker Teluk Dalam Resort untuk kursus pembinaan berpasukan.4 Hari di isi denagn bermacam2 aktivit indoor dan outdoor.memang best dan ramai kawan2 baru aku dapat kenal....10 gurl n 30 guy...korg tau arr cmner keadaannya ngan bdk2 laki mang gamat habis arr...permainain yg di sediakan mang mencabar minda....gabung jd 6 pasukan...sib geng aku 8 lelaki aku sorg jer gurl..kami pecah rekod main games tarantula 5minit....komander tu pun salute kiterorg..nghehhehehe...hari last main paintball...wat pertama kalinyer aku main.gamas pertama group aku menang...biler masuk games ke dua lawan nagn bandit(dorg ni staff sana...sharp shutter lagi...mang mampuss arr geng2 aku..aku 2 yg terakhir tgl...last2 kena tembak kat pinggang waktu nak defent member bwk bendera....huhhh..mang sakit arr...lebam n pecah darah...mang aku takkkan luper arr ketakutan dan keseronokkan bermain paintbll tu..mcm nak main lg even sakit2..hahahahhaha...so if ader g thun dpn..aku nak apply lgi..hhahahahha..salam permisi

1 comment:

  1. Hello Admin!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete