Monday, April 27, 2009

aku dan kawan2...giler glamer..

salam dan selamat pagi....untuk pengetahuan semua...baru jer berlangsung majlis pelepasan jelajah m'sia peringkat ke 7 di UPSI..yang merasmikan majlis dah tentulah Dato VC....best...cuma kesal tak ramai penonton...agaknyer student UPSi ni banyk yang tgh sedap tdo....fuh...well aku mang ler ader..kena bertugas...kuang3x...semua staf BHKA bertugas.....hhehehehe.....n thanks pada krew2 dari luar...dorg sporting habis....pastu....mekasih kerna makanan yg sedap2......superb...yang aku nak kongsi citer...

Pas jer hbs majlis kami ber6...en halim,azri,hafiz,sue ikin n aku..kami konvoi dengan sebijik keta ke Cameron Highlands...plan yang tetiber jer terlintas di benak pemikiran(Bahasa Kena Tinggi Sket..)...kami pun bertolak jam 11 pg....3 jam seh duk dlm keta.....4 blkhg n 2 dpn..supirnya en halim(pemandu berkhemah)selamat kami tiber di destinas..aku tak yah ler citer pepanjan..korg tgk jer ler gmbr2 ni...jap aku uploadkan....by the way...mang best arr g sana..untuk aku kali ke 2 dah ni...kalo der byk duit kan best...leh shopping...hahahhaha....wat korg...kalo pi sana jgn luper mkn coklat strawbery yg fresh..mang menjilat batang lidi.....hehheheh..wasalam

No comments:

Post a Comment